diumenge, 5 d’abril del 2020

TASCA 22

 SOCIALS
Preparats per fer el vostre primer examen virtual?
Podeu emprar el llibre i els exercicis que heu anat fent,  tot aixó i els jocs de la pàgina de socials vos serviran per passar l'examen. 
Quan acabeu tendreu la puntuació immediatament. Si heu fallat alguna pregunta, vos sortirà la correcció i l'explicació de la resposta correcta. Si aquesta prova no vos ha anat bé i l'heu suspesa, heu d'anar al RACÓ PT i allà hi ha un altre examen un poc més fàcil. Recordau, només hi heu d'anar els que no han passat l'examen.

La nostra recomanació és que llegigueu molt bé les preguntes i entendre bé el que vos demanen. Hi ha preguntes trampa, no hi heu de caure!!!
Sort i recordau que la nota que tingueu no serà la de l'assignatura. Arà va al revés, la feina és la que compta i els examens ajuden a pujar o baixar nota.

Preparats; 1, 2, 3 i tsús:



 MATEMÀTIQUES

Pàgina 62 exercicis 34,35,36,37,38 i 39.Problemes sense copiar enunciat. La pàgina ja estava posada a una tasca anterior.

CASTELLÀ
Aquí tens una fitxa per repàs de teoria i després una altra per fer dos anàlisis un de sintaxis i s'altre de morfològic (cada paraula que és).






5 comentaris:

  1. Hola som en Bartomeu Joan.
    A nes Raco Pt no surt cap control de socials

    ResponElimina
  2. Hola som en Bartomeu Joan,

    A n'es RACÓ PT no surt cap control de socials.

    ResponElimina
  3. Bon día mestre he fet l'examen de socials i a la correccio pens que hi ha una errada. A una de les preguntes posa quina es la muntanya mes alta de la península Iberica, i jo he posat que era Mulhacen pero a la solucio m'ha posat que estava malament que la solucio correcta era Aneto, quan jo ho he vist, he anat a comprovar al llibre i m'ha sortit que era mes alt Mulhacen que Aneto. Agraria que ho miressiu i si es un error que ho tingueu en compte i si no m'ho podrieu explicar. Gracies

    ResponElimina
  4. Bon dia mestre, soc na Paula Gaviño, he fet l´examen de socials, i a la pregunta de quina muntanya es la més alta de la Península iberica he contestat el Mulhacen que segons el llibre posa que té una altura de 3479m, i m´ha possat que és incorrecte, diguent que la més alta és l´Aneto que al llibre diu que fa una alçada de 3404m, consider que jo he contestat de manera correcte i m´ha contat malament, baixant per aixó la meva nota un punt, estic equivocada jo o és el Mulhacen la Montanya més alta?

    ResponElimina
  5. Bones tardes,

    Som Miquel Adrover. A l'examen de socials he fet equivocacions perquè pensava que només podia marcar una de les caselles de cada pregunta. M'he donat compte quan he vist les correccions.

    ResponElimina