dilluns, 23 de març del 2020

CORRECCIÓ TASCA 8

SOCIALS
3.-
A.-Pirineus
B.- Gran Plana Europea
C.- El'Brus
D.- Urals
E.-muntanyes Escandinaves
F.- Plana de l'Europa Oriental
G.- Apenins
H.- Balcans
I.- Alps
J.- Oceà Glacial Ârtic
K.- mar Mediterrànea
L.- mar Negra
M.-oceà Atlàntic
N.-mar Càspia

CASTELLÀ

3.- Exprés significa rápido. Respuesta libre.

4.-
estrategia
máximo
mixto
expresión
expropiar
oxígeno
exacto
extramuros
espléndido
esperar
tórax
externo
excepción
espliego
exhibir
explosión

CATALÀ
Dictat:
Durant la pausa de l'obra de teatre vaig sortir al carrer per poder prendre l'aire una miqueta. Un noi jove em va demanar foc i, encara que li vaig dir que no fumava, vam començar a parlar. Em va dir que ja havia vist aquell espectacle tres vegades i que el final era trist. Em va explicar que al carrer de darrere hi havia un bar on feien unes croquetes de pollastre molt bones. Em va demanar si m'agradaria anar-hi i com que no volia finals tristos vaig dir-li que sí fent un somriure.

1.-
A.- Aquest refresc és sense sucre
B.- Quins calçons curts més guapos!
C.- Tenc una bicicleta de muntanya.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada